Måndag!

Nu har löven trillat till marken, vaknande gjorde jag av en högljudd motor som arbetade med att ta bort dessa löv...så att snön kan välkommnas. Imorgon ska jag passande nog kolla på en vinterjacka. Imorgon ska jag även hålla en presentationen. Dagen har därför gått åt till lite träning inför de...men jag har även underhållit mig med ett skivtsångspass + intervall, astaggad var jag. Askul var de!

Idag tog min vän Tove körkort!! Ofattbart bra, på första försöket! Ikea på söndag. Score!

Nu ska jag ut till köket och stöka. Hemmagjorda hamburgare står på menyn!

PUSS


Hösthöst. ht 06.

Kommentarer
Postat av: malin

vilken av bilderna pratar du om? :)

nej vi var bara och kikade lite.

2009-11-04 @ 10:50:26
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: eriks tjej

BLOGGA!!!!!! (jag vet att du vill)

2009-11-06 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0