Mörkt

Det är mörkt som natten ute. Jag har för en stund sen suttit och analyserat tre dikter såhär på eftermiddagen...klassen sitter troligen och kämpar med sista kvarten på Psykologin - lite avsi på dom, bara för att jag inte får vara där. Favoritämne och allt.

Har i alla fall en massa tända ljus som lyser upp....sitter och väntar på förkväll, vet egentligen inte varför jag tittar....men de, halv åtta hos mig samt mammas pojkar gör ju i alla fall kvällen aningen snabbare.
Och vet ni, jag var ut med ett brev idag, det var så skönt att få lite LUFT! Malin ringde också, så vi pratade lite framtid hon och jag, i en timma. ont i örat?

Eftermiddagsmums - egen Chailatte!
 

Kommentarer
Postat av: maria

friskna till nu då din lilla fis! jag som ska ta svinis idag.......hjäääääääääääälp. jag vill ha din chailatte! pyss

2009-11-13 @ 09:56:18
Postat av: malin

ooooonnnnntttt i ööörat!! hahaha mysis, ja bli frisk så vi kan hänga på lördag!

2009-11-13 @ 11:16:55
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0