Özzer

Regnet fullkomligt özzer ner!

Själv njuter jag över att få vara inomhus och mysa i mina raggsockor, leggins och luftiga randiga farfarströja.
har ätit en egenlagad fisksoppa för en timma sen och nu kollar jag på bonde söker fru.
Förlåt för upprepning, men jag laddar åter igen för Paradise Hotel.....hehe

Idag tidigare var jag på en föreläsning av Mattias Klum. Som är en käns naturfotograf med fokus hållbar utveckling, dju och natur...ursprungligen är han här ifrån Uppsala, och han pratade för en massa skolos idag på konsertjuset. Riktigt bra var det, och de fick en verkligen att tänka efter om hur man själv lever och hur illa vissa djur och naturmiljöer har de.
Själv cyklar jag, handlar en hel del ekologsikt, och stänger alltid av stand-by lägen. Alltid nått. de lilla blir de stora.

Dagens visdom:

"Ett litet hus kan rymma stor kärlek"

Sant, så sant. Bara att kolla på mig och min mamma (:

I övrigt laddar jag inför helg....den startar igång med ett jumpapass med några vänner...därefter på lördag så blir de julmarknad och senare tjejkväll med finisarna - därtill även glöggmys. Söndag 1:advent, övningskörining och jobb.

Men nu ska jag avsluta för mig. Ha en fin kväll allihopa!

Urval av Mattias Klums bilder: Let the pictures speak.







Kommentarer
Postat av: malin

han tar äckligt häftiga bilder! ifall jag var into naturbilder hade han garanterat varit en favvis.

2009-11-25 @ 23:41:19
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0