Planer

Varje dag brottas jag med att lära mig att acceptera att de inte alltid blir som man tänkt sig. Att varje dag kan byta riktning och urarta i något man aldrig kunnat föreställa sig, då man vaknade till alarmsignalen liggandes i sängen, är något med tiden lär sig. Men för varje händelse som ändras så blir man starkare och flexiblare och tillslut inser man kanske att förändringar och snabba omväxklingar i planeringen är en del av livet. för hur mycket man än planerar så blir livet aldrig enligt planen ändå.

Ikväll ska jag appropå visdomsorden fredagen till ära till Ida....men ida som vaccinerat sig kan pga armsmärta inte träna...så då kommer jag farandes till henne efter jumpan istället. Blir bra de med.
Känns jättebra med helg, tog sovmorgon till halv tio idag...lika trött ändå. Sovperioden har startat! Jag säger bara ideeeeeeeee....
Imorgon lördag har jag inte så jättestora planer...läsa lite om Islam inför religionsprovet. På kvällen blir det utgång med maria och Ida G :)
Söndag är rätt oplanerad. Övningsköra som vanligt kanske! Jobba som vanligt också kanske! Men de är så de ska va...lugna och oplanerade!

Ha en kanonhelg hörrni! Och vet ni, min mobil fungerar som aldrig förr. Så sms mig :)

Dagens väder. I just LÖVE IT!


Kommentarer
Postat av: malin

söndag blir ju inte oplanerad ifall du vet vad du ska göra :P och blääää sånt här väder får mig verkligen att vilja rymma till ett varmt land och aldrig komma tillbaka!

2009-11-07 @ 13:18:34
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0