Rädd

Hej på er!

hade en underbar helg med framtagning av adventsljusstakar, julmarknad oc lunch på café årummet med mamma....sen häng med maria med lite inhandling av mat och på lördagskvällen en jättemyisg middag med tjejerna! de blev god mat och glögg och malins familjs lussebullar....å pepparkakor :)

I Söndags övningskörde jag...var ute och promenerade och jobbade på eftermiddagen. Pluggade även en del och avslutade en uppgift. Lättnad!

Idag är det måndag...min klass har varit på musikens hus och lyssnat på intressanta talare med tillhörande ämne - Islamofobi...hur vi i Sverige generalliserar muslimer, som att alla svenskar skulle va på ett och samma sätt. ganska bra var det!

Nu ikväll har jag varit och joggat lite med skön musik i öronen och sen mest chillat!
det är ganska mycket den här vecka, men det är också en hel del roliga saker. Saco-mässa - kan bli trevligt, Bsb-konsert, Träffa en gó vän osv....Så det känns skoj.

Ha en fin kväll. Nu ska jag bli vaccinerad av mamma i soffan. SKITNERVÖS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0