Sjukling

Idag är jag sjuk. de svarta tog över igårnatt...lagom till mitt stora religionsprov....
Jag tog mig i kragen och cyklade för att göra provet tros mitt mående....när jag kom hem igen var jag lite slaktad. man klarar ofta mer än vad man tror, och kroppen är som tur flexibel och kan "bita ihop", men när man väl slappnar av slår de en....."hit me back like never before".
Min mamma kom hem med apotekets goodiebag. Superhalstabletter/ipren/panodil/nässpray. Tack!
Idag är jag hemma....blir mest tv, tidningar, te....panodil.
Hoppas jag snart mår bättre.....Svinis ligger ju även och ger en lite ångest. men då borde man väl inte kunna skriva på datorn. Och man bar på de döliga?? Eller?

Uppdatering kommer.

 

Förra året i nov...sjuk då med. ÖDET.

Kommentarer
Postat av: malin

kryis!!!

2009-11-11 @ 19:01:30
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0