Solig lördag!

Hej på er! Hur e livet?

Idag vaknade jag med min kompis Ida bredvid mig....vi däckade i soffan i fredagskväll trötta som SATE!
I torsdagskväll samt hela fredagen jobbade jag mänligen som vikarie...och så var jag och ida på skiv/spinning efter de....så två trötta tjejer hade mysfredag liksom....

Idag blev de iaf lite övningskörning, landsväg, motorväg samt bostandsområden...lärorik körning. Sen efter de gick jag ut i solen mot stan, mötte mamma, och vi gick så småningom hemåt.

Ikväll åkte vi till min mormor där även min bror, morbor + sambo befann sig. God mat och lite häng med dom och efter några timmar cyklade jag hem, medan de drog vidare för en öl på pubben....:)
Nu diggar jag Lily Allen och chillar med mitt egnasällskap :) Söööft.

Imorgon ska jag och Tove åka till Ikea, Tove kör bilen! ;) Blir skoj. Sen jobb halv fyra till nio som vanligt...och så ny vecka och nästa helg är de första advent. HERREGUD! (jag vill dricka glögg)
Glöggmys är de dax för helt klart! Och vad ska man önska sig i julklapp, nån som har förslag? Årets julklapp är ju spikmatta, nått att skriva upp?



MARIA + MOA = Naxosbejbs

Kommentarer
Postat av: maria

åh minns du saltvattenhåret......aaaaaaaaaaahhh

2009-11-21 @ 22:26:07
Postat av: I.

GLÖGG!!!!! <3

2009-11-21 @ 22:56:12
URL: http://idagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0