Sunshine

Åååh idag sken solen när jag cyklade hem!! Förstår ni hur lycklig jag var efter att ha suttit och kämpat med min artikel på sv B nationella i över fyra timmar? Jag peppade mig under provet meden liten kaffetermos och nöttre+russin. vad hade ni med er? haha hela min klass satt som värsta töntarna med kaffetermos!
Efter provet firade jag med soppa och pannkaka i skolmatsalen, för att sedan cykla hem i de fina vädre. GLAD!

I eftermiddag har jag varit till gymmet en sväng, promenerat hem med en vän, datanördat mig + kollat tv. NU ska ajg stänga av här för att så småningom sova. Superskönt!

Imorgon:

  • Psykologi
  • Sushilunch med Pappa
  • Möte
  • Stand-in på jobbet (Sofia kanske får mini-svinis av vaccinationen)

Hoppas ni alla som läser mår prima och att ni haft en bra dag! Puss från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0