Söndag - Grå, regnig, ruskig och mörk.

Ja alla förutsättningarna för denna dag finns ju, iiiiinte :)
Igår var jag på 18-årsmiddag. Sjukt trevligt. Skönt att vakna och känna att klockan inte var halv elva utan halv tio, skönt också att jag hade glömt de men inser de då jag stigit upp.
! (livet har sina goda stuuunder). Söndagsfrukost med mamma blev de.
Sen 1 timma hårdkörning med bilen i bland annat Uppsala jobbigaste korsningar och rondeller. Huvudvärk blev resultatet med en nypa stolthet. De börjar arta sig...i mars har jag körkort, punkt.

Laddar inför jobb mellan 15-21 nu. Blir nog skoj på jobbet idag. Caroline som är tillbaka från Kina å allt. En massa snicksnack med andra ord!   


Fundering:
Med tiden blir man säker, med mer säkerhet kommer tryggheten och relationen till sig själv stärks. En starkt och positiv relation till sig själv är kanske a och o för att kunna ha bra starka relationer med andra. Då ensamheten inte ses som ensamhet utan tid med sig själv, där man trivs...då har man kommer långt. varför försöka fly från de ensamma när de ändå alltid såsmåningom kommer komma ikapp än.
Se dig själv som din bästa vän, för ni kommer dras med varandra livet ut.

 <---- vackert.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Din fundering är fin! DU också <3

2009-10-25 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0