Fredagsfest

Idag började jag att jobba klockan åtta på morgonen. Eller jag trodde rättare sagt att de var åtta som gällde, men smart som jag var dubbelkollade jag i schemat där det stod nio! Lycka sådär på morgonen.
Blev en lång dag då jag slutade vid sju...nästsista passet nu. Bara söndag kvar, lite blandade känslor dedär.

Kom i alla fall in två lite roliga killar...som snackar med varandra. Då de drar sina kort kommer de som vanligt (bortsett från PIPET - medlemsagift 20010 ska betalas!!) ett "Välkommen". Då säger ena killen:
- fan va mycket den där tjejen med den rösten måste ha jobbat i jul :D

HA HA, de roliga är ju att den rösten är inspelad. Men jag såg liksom framför mig en tjej, typ jag...sittandes varje dag hela julen på friskis för att säga "Välkommen" :D

Nu ikväll skulle jag egentligen ha gått ut på Bj med madde, men jag orkade verkligen inte. Man blir rätt trött psykiskt av en heldag på Friskis. isället åt jag fisksoppa med mamma som hon fixat, och så kollade jag lite smått på smygstarten av let´s dance...och surfar. Inte helt fel.


Jag och madde sist vi roade oss på Bj!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill passa på att önska en god fortsättning när jag ändå kikade förbi här! :)



Ha en fin dag!

2010-01-09 @ 17:51:28
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0