Full rulle!

Bloggen har fått blivit prio 10, typ. Har haft så himla mycket i skolan och utanför att jag faktiskt nog inte ängnat en enda kväll åt "slösurfning" denna vecka. En annars rätt så populär sysselsättning. Vänner träffas det för fullt i alla fall. Lite träning lyckas jag också roa mig med :D
Igår var LillTove hemma hos mig. Jag drog med henne på skivstångskondis-passet (standrad) och hon presterade över förväntan för att vara första gången. U go girl! ;)
Efter passet åkte vi hem till mig, lagade italienskt, drack varsitt glas rött o babbla en massa.

Nu ikväll ska jag bli hämtad av matte om dryga timmen, för att åka och ha en hederlig tjejkväll hemma hos Maria. Spel, film, te osv....Blir mysigt.

Bara så ni vet lite vad jag sysslar med.
Mindre än två veckor till Kenya.....de är mycket nu. Men de är också roligt nu....

Love / Moe

Kommentarer
Postat av: lilltove

fredagen var så himla bra på alla sätt och vis! hoppas på att se dig ikväll på väderkvarn, det kan blir riktigt kul tror jag. hoppas också att din gårdagskväll var lyckad, den får du berätta mer om när vi ses. puss!



ps. kolla din mail!

2010-01-24 @ 13:47:56
URL: http://silencesayssomuch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0