Lördag

Inlägget nedan gick inte att publicera igår, så de fick laddas upp idag istället. Tänkte dock att de kanske förvirrade er en aning.

Idag har jag varit ganska trött. Somnade sent igår och har lite träningsverk från passet som jag körde igår. Väldigt roligt...men jobbigt! :)

Har därför bara övningskört och städat idag.  Min bror och en gammal granne kom på besök för att tag sen också, roligt!

Ikväll kommer Maja en kompis hit på middag. Tänkte bjuda på tacos och tjejsnack!
Nu blir det kaffe! är så himla seeeeg...
Ska nog lyssna lite på John Mayer också, någon som såg hans medverkande i Skavlan igår...Karolina Gynning var också där. Väldigt bra!!

John Mayer to Sweden!

Bild från en glöggfika hemma hos mig förra året! Mumsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0