Min dag

Åh hej! Har börjat få en massa knäppa komentarer på väldigt gamla inlägg, märkligt. varför kommer dem nu, någon som kikar igenom min blogg långt bak i tiden? Underhållande i vilket fall.

Idag tog jag mig en sovmorgon. Andra i rad, gud så härligt det är att slippa ställa klockan. En klocka, vad ska man med den till, när inga tider finns att passa?
----Ringde pappi och sa att de inte skulle bli körning förrän om en timma. Drog fram frulle o tidning istället.
Blev i alla fall lite rundslirning med bilen timman därefter. När vi kommit tillbaka igen hjälpte pappa mig med min snygga långa svarta tavelhylla! GOSH - snyggt blev de. Nu ska jag bara hitta fina bilder att sätta in i ramarna - sen får ni ser resultatet.

Jag har även vart en sväng i gymmet på Ultuna idag. Där träffade jag Sofia, vi tränade rumpan ihop. GÖTT JU!
Nu i eftermiddag har de mest blivit softsoft. Har dock skrivit ihop ett dugligt CV som jag ska slutfixa imorgon.
När mamma kom hem började vi frosta av frysen, (tänk: ut med allt kött på ballen) och så lagade vi thaiwok for dinner <3

22.00 Paradise Hotel. Vilka kollar?




Härligahärliga 18/6-09. Moa Hals 18 år.


Kommentarer
Postat av: amelie

Jag missar INTE paradise hotel. Så ruskigt bra ju! :D

2010-01-06 @ 12:05:40
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: maria

åååååh minnen!!

2010-01-07 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0