On my mind

Vad snurrar i mitt huvud, medan du tänker på ditt.

2010.

  • 2 dagar kvar av mitt sista jullov.
  • Jag tackade igår för mig som receptionist på F&S, och går nu över till värd igen.
  • Idag drack jag Dukoral, tankarna for åt Kenya.
  • Kenyaresan där projektarbetet jag väntat på i över 2½ år äger rum! 5-22 feb.
  • Nästa årstid som byter av är våren.
  • Hur är det möjligt...jag har endast 50 sidor kvar av körkorts-teoriboken.
  • Körkort i Mars?
  • Ge mig sportlov?
  • ge mig ett par nya jeans
  • Oj, så mycket bra pass det är på Friskis denna termin.
  • I vår ska jag åka ner till min släkt i Blekinge. Äntligen lite frisk luft vid havet.
  • Ska man resa utomlands i sommar?
  • Skulle kunna döda för Thailand. vem läser inte Kenzas & Tyras blogg just nu?
  • Om en timme ska jag jobba. Som värd. Spännande.
  • Snart är kaffet slut.
  • Är yogan bra ikväll?
  • Jag börjar bli riktigt nöjd med mitt rum. Varje detalj börjar falla på plats.
  • Nej, nu kör vi!
  • Imorgon - sex and the city - tjejmys med klassisarna!




If you can dream it, you can be it!


Kommentarer
Postat av: amelie

Sista meningen i det här inlägget; världsklass!

2010-01-11 @ 16:16:30
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0