Slirar

Tjabbatjena!

Ny dag, yeah!

Idag har jag övningskört, gör de mest hela tiden nu!! Känns galet värt, vill bara ha KÖRKORT! Har till och med kommit till s. 130 i teoriboken. Friheten att bara kunna ta bilen varsomhelst, eller varför inte då de regnar eller är snöstorm är de som lockar mest! I sommar, då får de nog bli en kortare roadtrip, känns de som nu!
bara för att jag skrev en massa babbel om körkort, ringde jag nu och bokade två nya körlektioner samt fixade lite info om halkbanan....here we go!



Nu tänkte jag snart gå en promenad i solen, sen laga lunch.
Strax efter fyra jobbar jag på ekeby! Ses vi där?

Kommentarer
Postat av: ida

idas nyårslöfte = körkort. SKA ta det. men jobbig grej. avundsjuk att du kommit så långt! puss gullefia träna snart?

2010-01-05 @ 00:01:32
URL: http://idakleinau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0