Yoga

Har precis kommit hem!!
Efter skola, jobb på friskis och som avslutning ett pass yoga. För att landa i nuet, stunden och sig själv. Lyssna på sina egna andetag...gå upp och ner i solställning, komma tillbaka till bergets position...för att inte glömma barnets. Som man alltid kan gå tillbaka till, om man känner sig trött, yr eller illamående. Yoga är bra för mig. Idag fick jag ont i huvudet. Nog om det.
Eller vänta: Om det var någon som såg på blåsningen igår...kanske ni förstår att jag garva lite smått för mig själv under vissa delar av passet....Ordet ANUS ekade i skallen och bilden av att Davis pillar sig i stjärten svishade förbi titt som tätt. Hi Hi.



Visst var det kallt idag?
Jag kan nog skylla lite på mig själv också....Converse och chinos är inte inge vidare i januari. Som tur var hann jag åka hem och hämta täckbrallor o vinterskor innan jag for vidare till Ullis. TUR!

Nu ska jag dricka te med mamms, sen blir de PH och sömn! Är sjukt trött.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

miss u! mys med yoga. jag är hemma och är sjuk.

2010-01-26 @ 02:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0